iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 28 December 2011

Lepas Satu Beban!!

Alhamdulillah.. settle part 1 of 2.. huaaaaa.. huaaaa.. Tepat jam 9.30 pagi tadi, aku mula present Proposal tesis aku.. Walaupun agak xpuas hati sebab aku xsempat nak menghabiskan persembahan aku.. dah suruh skip.. Pas2 kena tembak berdas-das lak tu.. Huuuhuu.. Bnyk gak la yg kena kat badan aku.. anyway, aku tabah menghadapi semuanya.. Apa yg aku risaukan sepanjang sebelum bentang tu, dah terlerai.. Maksudnya, tajuk aku tu diterima walaupun aku dah modified tajuk tu dengan cara aku sendiri.. So, nex step aku menyiapkan laporan tesis aku.. N pada pembentangan akan akan datang, aku akan pastikan pemeriksa aku tdi kelu x tau nak cakap apa.. Thats my promise.. Bersungguh-sungguh aku nie.. Yela, kejantanan aku dicabar sedemikian rupa.. Apa2pun aku nak ucapkan terima kasih kepada MY LOVE.. hehe.. 2 jam dia tggu aku abiz present.. Sowi ye lalink.. Ingatkan lepas present boley balek.. hehe.. xpe2, nnti i hadiahkan ========= >









Coming Soon!!

Love U!!

2 comments:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA