iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 20 May 2012

hari paling Perit~

dalam byk banyk hari yg aku lalui, hari ni la tanggal 20 mei 2012 hari ahad ni la aku rasa mcm perasaan aku dibelit belitkan. rasa mcm perasaan aku dicincang cincang. daripada perasaan appy gembira, sesaat lepas tu bertukar jd skt hati, kecewa, marah, bengang dan sebgainya. bila aku rsa mcm tu, dia buat baik pulak ngan aku yg buat aku rasa bersalah nk marah2 ngan dia. tp, bila aku dah coolng down, ade je menda yg akn wat perasaan tu blik dtg. tu yg aku kta, perasaan aku hri ni mcm diputarbelitkn sampai aku sendiri keliru ngan perasaan aku. tp xapalah. harap esok aku x Gila.. satu je pesan aku, jgn pandai ckp je, jgn pandai update status je tp realitinyer xbuat. dah2 la buat penipuan publik ni. buat aku Rimas je. b4 ni aku diam2 je. tp diam aku ada hadnya. jgn lebih2 ye. nahas jwbnya nnti.

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA