iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 5 April 2011

Sye Suke Jadi FasiLitator a.k.a PhOtoGrapHer!!

Tanggal 1 & 2 April.. aku ngan sekumpulan rakan2 aku pergi ke ampang.. Buat Ape?? haaa.. tu yang aku nk criter kat sini.. Pergi ampang ni bukan nak men2, tp ade program yang dianjurkan oleh salah sebuah kelab kat kolej aku.. Kelab Fasilitator nmanya.. Walaupun aku bukan ahli kelab.. Tp aku nak join jugak.. haha..

FASILITATOR

Ok2.. Criternya bermula begini..
Pagi Jumaat.. Dalam kul 11 kmi berkumpul kat Lobi.. Hajatnya nak makan dulu b4 pegi.. tp makanan pulak xsampai.. ayoo.. Petanda apew nie... Pas2 kul 1130 bru mknan sampai..Masa tu Brader  bas dah bengang dah sebab kmi lmbt.. Last terpaksala kami bungkus makanan n makan dalam perjalanan..

Ni OTW gi Ampang

haa.. dalam sejam lebey g2 kmi sampai la ke ampang.. sampai la ke lokasi yang kmi akan jdi fasilitator.. SMK Taman Tasik.. Nie la Front Door sklh nie..

SMK TAMAN TASIK
Tepat kul 3 lepas siap2 solat jumaat.. Kmi pun stanby la nak sambut peserta2 kmi.. B4 pendaftaran nie dalam hati kmi dah terdetik, 'mcmmne la rupa n perangai dak2 sklh nie'... huhu.. sabo jela.. Kami menunggu dan terus menanti.. akhirnya sampai jgk diaorg nie.. Masa pendaftaran nie bebagai perangai n gelagat yang kmi jumpa.. ade yang ok, ade yg over n ade gak yang sambil lewa... xpe2.. dalam hati ckp nie cabaran nie.. hehe..
Ni mase pendaftran
Selesai jew pendaftaran slot ice breaking.. A.ijan yang handle slot nie.. haa.. msa nie la yang wat kmi Fasi2 sentap sikit.. Yela Abg ijan tanya.. sapa yang datang kat sini xikhlas.. Wah2.. ramai bebenor angkat tangan dengan yakin.. Ouh.. moral down terus..haha.. Tp xpe.. kmi teruskan jgk slot2 yang dirancang wlaupun ade dak2 nie wat muka menyampah,muka bosan..hehe..

ni la pesrta kami

time ni masih ikut puak skulah lagi..hehe
Dipendekkan cerita la... Dak2 nie mula tunjukkan minat pada malam tu.. walaupu xsemua.. tp majoriti la.. kmi pun gembira la layan diaorang.. Pas2 kmi wat la aktiviti2 yang dijalankan dgn jayanya.. alhamdulillah..
SMK TAMAN TASIK, HULU KELANG, PANDAN MEWAH
So abiz la criter aku.. byk lgi sebenarnya..tp cukupla kat sinie yew.. semoga ape yang dah kami kongsi dapat dijadikan panduan dan memberi manfaat kepada adik2 sekalian yang bakal melangkah ke alam UNIVERSITI.. 
adik-adik

Adik2 yang rapat ngan aku..haha

Ni Ahli kumpulan bawah jagaan aku(OGY nmanya)

Ni ahli kumpulan sebelum dirombak
Sebagai kesimpulannya.. kmi senang layan karenah adik2 nie sebab diaorg dengar kata walaupun pada mulanya mcm nak xnak jew dtg program.. apa2pun kmi doakan adik2 berjaya.. sehingga kita jumpa lgi yer...

C.U.D IPT
adik-adik
blaja sungguh2 yer..



No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA