iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Saturday 30 April 2011

What That means??

Haaaaa... Penat seharian packing n kemas bilik.. Dah la packing last2 minit.. alih2.. Besok rupanya dia bgi check in balik.. Aigooo.. Law tau mmg xde la nak berkejaran dgn habuk & debu dlm bilik nie.. Tp xpew.. dah settle semua dah.. semua barang2 kehidupan dah desemat dalam kotak2 n beg.. tggu masa nak dpt kunci bilik baru jew lgi.. hehehe..

Ok, berbalik pada tajuk post kali nie.. Aku xtau kenapa.. Terjadi masa aku kat kafe tadi.. dalam kul 3 g2 kowt... Lepas check out.. Tp kunci bilik lma masih pegang lgi..hehe.. Haaa.. Masa nie aku nak keluarkan kunci dri poket aku.. Menda nie mmg aku bawak kemana2 saja aku pegi.. even ke tandas sekalipun.. Tp tdi, secara tiba-tiba.... tanpa aku duga.. Menda nie terpisah dari tangkainya.. aigoooo.. terdiam sekejap.. Member aku (shahdan) tegur.. "eh, knapa putus dah".. aku ckap.. entah.. tdi masa nek keluarkan dari poket dia terputus.. hmmmmmmm... nak wat mcmmne... dah naseb... menda yang aku maksudkan nie la....... pic kat bawah nie..

Keychain Bentuk Separuh Hati
Haaaa.. tgkkk.. putuskan.. xley da sambung.. xley nak bawak gimne2 dah... xpe la.. dah nak putus nak wat cane.. nnti beli yang bru.. tp semestinya xsama dgn yang lma.. aku simpan yang separuh jew.. Separuh lgi kat die.. tp, xpernah nmpak dia bwk kemana2 pun.. Maybe dia simpan elok2 kot.. letak dalam frame.. hahaha.. xnak jdi mcm aku nie.. Maybe g2 kot.. huhuhu.. Hope our relationship xjdi mcm nie la.. Kekal maintain.. xnak sejarah aku wif my 1st GF, berulang.. sma gak situasinya mcm nie.. Tp benda yang len la.. Masa tu C Dia yang Pecahkan My mug.. huhuhu.. pas2.. my relationship pun berakhir.. huhuhu.. tp xla sampai xtegur langsung.. msh Fren n contact lgi skrg.. Hope sejarah tidak berulang... so tu jew la cerita untuk kali ini...

p/s : segalanya terletak pada hati & ketentuan Ilahi..Pasrah menerima Ketentuan-NYA...

1 comment:

  1. ganas nye kuarkn kunci... T_T
    xprnh nmpk?? yela... knci org dlm poket... xbwk kuar..

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA