iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 18 April 2012

Tidak Ku Sangka~

Dalam sekelip mata je.. 4 laptop hilang kat blok aku.. urghhh.. mula2 aku tgk berita tu kat status fb felo kolej aku.. tergamam aku.. time tu aku dalam makmal komputer.. rasa nak blek jer.. takut bilik aku yang kena.. tapi aku tabahkan hati.. terus fokus ngan tesis aku.. dalam kul 12 balik.. alhamdulillah.. bilik aku selamat.. tp yg xsedapnyer laptop kawan2 aku yang hilang.. aku faham perasaan diaorg sebab aku pernah jugak hilang benda berharga.. mungkin bagi yg xpernah merasa tu dia rasa xde pape.. bagi aku x.. sangat pedih rasanya.. to my beloved fren.. sabar la k.. mungkin bukan rezeki.. dan Allah sedang menguji kita.. Tawakal n pasrah kepada Ketentuannya.. semoga pencuri tu kembali ke jalan yang Benar.. aminn..

p/s : jagalah barang berharga anda..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA