iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 4 April 2012

Indoor Game~

Sejak kebelakangan ni.. jarang dah men bola sepak.. yela.. nak men kena ade geng.. law xde geng susah la nak tendang bola sensorang.. then kejar sensorang.. tambah2 cuaca sekarang ni xmenentu.. kadang2 hujan je petang2.. so, aku ambik keputusan untuk mengisi masa lapang aku dikala xdapat men outdoor game, aku beli la indoor game.. satu chess yang menguji daya pemikiran aku.. N satu lagi carrom.. My gegurl hadiahkan.. hehehehe.. untuk men game ni sekurang kurangnya perlu 2 orang.. so, aku ajak la rumet aku.. haaa, senang.. asal nak men ajak rumet.. hahaha.. Then rumet aku ni pulak ada gitar.. so aku pun dah mula la belajar petik2 gitar.. untuk sekarang, petang2 aku diisi denan game indoor.. so xbosan duk bilik.. Bagi sapa2 nak men jemput la datang bilik.. kita men sama2.. xmahal pun cas nyer... rm5 sejam je.. jemput2...

Gitar + Chess + Carrom

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA