iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 8 February 2012

Kecewa~

Tanggal 8 Feb 2012.. Bermula pukul 6.30 am - 12.00 noon. Boleh dikategorikan Bad Day aku.. sebab apaa...

1st - Aku terbangun lewat walaupun sebenarnya aku kena pegi Lab hari ni..
2nd - Kunci Lab aku lupa letak kat mana.. Hampir setengah jam aku cari.. Naseb bek Jumpa.
3rd - Sampai kat Fakulti kunci tu xley buka pintu pulak.. Puas aku pusing2 kunci tu sampai sakit tangan .. Masih xdapat.. huhu
4th - My Gegurl Tibe2 emosi ngan aku sebab aku xtunggu dia pegi Fakulti.. Bukan xnak tunggu.. Ingtkan dia dah pegi.. huhu
5th - My gegurl mesej aku kata aku dah lukakan dia.. Huhuhu.. (*kan nak ikut tadi.. yg jual mahal pasai apa)
6th - Otak aku dah mula beserabut..

Haaa.. so, boleh dikategorikan hari malang aku la hari nie.. hukhuk.. xpew2.. Maybe ada hikmah disebaliknya.. Sesusah-susah mana pun kita, Allah tetap ada & tetap mendengar doa kita.. Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA