iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Saturday 4 February 2012

PWTC

Hohoho.. Niat dihati nak beli buku untuk subjek last semester kat EXPO BUKU 2012 kat PWTC.. Semangat membara nak habiskan Baucer RM200.. Berbekalkan kecekalan dan ketabahan menyadinkan diri dalam KTM, akhirnya, aku hanya menghabiskan RM 3 jew kat PWTC.. Sebab apa, sebab kebanyakan buku yg dijual adalah novel, buku motivasi.. So, aku xberminat nak membeli.. aku hanya berjalan2. Tp puas hati, pelbagai peristiwa yang berlaku ari ni antara aku bersama kawan2 aku Farah,Nini,Ecah,Hidir & Syakir.. Banyak gelak ketawa dan pengalaman.. Yang paling dahsyat, banyak kena caras denagn orang yang xdikenali... huhuhu.. Anyway, satu hari yang boleh dikategorikan seronok.. hoyeah2..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA