iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 7 February 2012

Megimbau kenangan Bawak Keta

Aku start bawak keta tahun 2010.. sem 1 tahun 2 aku kat UKM.. ye la.. My Gegurl Bawak keta.. so aku tumpangla belaja.. Mula2 aku takut giler nak bawak.. walaupun tu keta auto.. yela.. aku mane ade keta kat kampung.. Law bot ke perahu ke bolehla ajak aku lumba.. ni keta.. aku takutt dow.. hahaha.. aku first bawak kat DG.. masa tu gegurl aku yg ajarkan.. Kat DG tu kawasan dia luas.. so aku xtakut la.. act like org dah lama bawak keta.. padahal takut.. haha.. Lama kelamaan aku dah start berani bawak dalam UKM.. Tp ada satu lgi prob nye.. Parking.. aku x reti.. hukhukhuk.. Betullah kata org.. practice make perfect.. lama2 pas tu aku dah reti.. Sekarang bukan stakat dalam UKM je aku berani.. Kat luar pun aku berani dah.. Putrajaya,Area bangi, Kajang, Laluan ke epot.. hehe.. Tp masih perlukan tunjuk ajar My Gegurl sebab aku x diiktiraf lagi.. segala komen, arahan & teguran dia aku ambik sebagai pengalaman.. tenkiu my dear.. Law x kerana U , I xmerasa bawak keta g jalan2 kat luar.. Bukan aper.. I tercabar ngan kata2 U dulu.. 'Baru la gentleman Law laki bawak'.. Hukhuk.. Sebab tu la malam tu i beranikan diri drive walaupun i nmpk muka u yg x confident dengan i.. Tp i dah set dalam otak 'Law nini yg bulat tu ley bawak, kenapa i xley'.. Hehe.. I xtacing la u tegur i.. Jgn layan ekspresi muka i sebab i amatur lagi.. fokus ngan jalan.. hehehe.. jgn fikir i tacing yer gegurl.. hehehe..

P/s  If u nak i drive, u pindah je ke tempat duduk sebelah.. if u xpindah i assume u x konfiden dgn i.. so, i xnak la drive.. (*berkuatkuasa 7 Januari 2012)

ni la ketanya

My Gegurl with BabyGirl

Amatur Driver

Aku ngan Cikgu aku yg garang



3 comments:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA