iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Friday 30 March 2012

Mungkin Aku Naif~

Tanggal hari ini bertarikh 30 March 2012.. Detik yang boleh dikategorikan paling gembira untuk aku.. Sebab apa, sebab aku berjaya menghadiahkan sesuatu yang dia memang2 sangat inginkan.. Walaupun dia mintak dah lama.. tp disebabkan kekangan kewangan.. aku selalu postpone.. tambah2 saat aku nak beli mesti duit yang aku nak guna beli hadiah untuk dia ni akan diguna.. banyak kali gak postpone.. Tp akhirnya aku berjaya jugak penuhi impiannya.. Aku rasa ni la pemberian yang pertama aku untuk dia.. Tp jika dibandingkan dengan dia, memang xterkira lah apa yang dia bagi kat aku.. Bukan benda2 biasa yang aku mampu beli.. tp menda2 yang xpernah aku impi aku akan dapat memang dia kasi.. tengok betapa jauhnya beza aku dengan dia..  Tp hari ni, walaupun hadiah aku tu xla seberapa untuk dia, tp aku rasa cuku2 puas hati & cukup2 gembira tengok wajah dia ceria.. Gigih dia usung hadiah aku tu ke sana kemari & gigih jugak dia tunggu delivery hadiah tu.. aku mmg xdapat nak lupakan kegembiraan dia tu.. 

Tp.. ada satu benda yang spoil kan mood aku malam ni.. Benda apa?? Benda yang dia bagi kat aku.. Ye.. aku xsalahkan dia bagi menda tu kat aku.. memang aku teringinkan benda tu.. tp tu la aku cakap. Mungkin aku ni naif sangat..  huuuu.. xmampu aku teruskan... nnti aku cerita lagiiiii...

apa2pun, i xmarahkan u my dear.. cuma ada sedikit emosi yg mengusik.. ni bukan salah u k.. Jga Yen tu elok2 taw.. jagn buli dia.. hehehe.. LOVE U Sayang.. Muah3~

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA