iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 22 March 2011

1001 Night Dalam 1 Malam

Setelah sekian lama tidak mengUPDATE post, jdi aku pun teringin la nak menghayun jari-jemariku mengikut rentak tari ala2 goyang inul. Perghhhhhhhh... Kali ni aku nk coretkan tentang malam dinner kolej aku.. Ade suke dan dukenya.. Hahahaha..

Ceritanya Bermula beginie................

Aku rase malam tu aku sgt kelam kabut. Yela.. agak lama gak tunggu transport yang nak bawak aku ke DECTAR. Janji kul 8 tp kul 8.30.. huhuhu.. xpew2.. yg penting aku sampai dectar.. Masuk2 dectar, hah sudah.. nak duduk meja mane nie.. Petang tu tgk tempat len yang dibgitau.. Pas2 malam tu my kawan2 cakap dah di ubah.. huuh.. geram betui msa tu.. Last2 terpaksa duduk dgn mamat2 foreigner nie.. Niat dihati nak duduk dgn member2,, Tp ape ley buat.. Nak x nak layan jew la... Hukhuk...

Pas2 makan... Aku makan la dengan sopan.. Maklumla.. Ade mamat foreingner 3 org nie.. Yang aku xley tahannya, setiap kali aku pusing lauk2 tu diaorg berebti makan tgk aku ambik apew.. Owh down aku.. suka ati aku la nak ambik apa.. Yg nak pandang2 tu pasai apa.. Aku Bayar ok!!!.. huh.. Bengang sekejap.. Tp masih buat muka cool lagi coz cik zie makan sekali ngan aku.. Hukhuk.. Disebabkan xcukup nasi.. aku ratah la semua lauk2 tu.. aku peduli ape.. Tp memang sgt sedap makanan malam tu.. nyum2.. makan dgn selera sekali..

Tgh2 Mkn tu ade la dpt gift daripada org.. waaaa.. terharunya.. tenks ya kpda yang bagi... hukhuk.. my ahem2 pun bgi gak.. tenks ya lalink... Love U.. hehe..

Kemudian abiz la dinner.. sesi bergambar2.. Fuh.. Penat gak la.. sampai berpeluh-peluh tangkap gambar.. Tp xkisah.. Yg penting byk gak gambar aku untuk Dinner Yg kedua kat kolej aku nie.. Lebey byk dri taun lepas..hahaha.. Walaupun xdpat tangkap ngan semua org, tp aku dah cukup rasa puas sebab dapat bergambar ngan owg2 yang aku target B4 nie.. hahaha..

Dalam kul 3 g2 bru aku balek bilik coz terperangkap dal postmortem MATK. aduuu.. punya mengantuk aku masa tu... mau x nya duduk sampai dekat2 nak 2 jam.. tp xpewla.. dah terlajak so dgr la apew yang diaorg luahkan.. hukhuk.. sama je.. hahahaha..

so biz postmortem tu aku lapar balek.. My ahem2 pun ckp dia lapar.. so apelgi Mekdi la jawapnya.. hahaha.. malam tu aku tdo dgn kenyangnya. Padahal besok kuiz n esaimen xbuat.. Arghhhh~ jerit manje ckit..hahaa... pas2 abiz la cerita untuk malam dinner nie.. So dgn harapan dinner tahun depan aku lebih vogue dri dinner sebelum2 nie.. so cabaran buat adik2..haha..

ni la antara rakaman2 pic yang sempat aku nukilkan kat sinie.. hehe

Gaya Aku Malam Tu

Ni B4 Majlis Mule

=)
With My Dear

Dia Jugak nie

Xde Benda nak wat

Aduh, bile pulak dia ni interupt pose aku..ish2..

Phewwwwiiiit

Ni antara Gift Yg Aku Dapat Malam tu (kecuali burung tu..haha)
Aku wif My Lovely Sister

Aku punya + Shahdan Punya

Time Ambik sijil

So habiz dah program kolej.. Yg tinggal hanyalah Habizkan sisa2 masa yang ade dalam Tahun Dua nie.. Tahun 2011/2012 dah jdi KPTA dah... waaaaa.. cepatnya masa berlalu... So jumpa lgi nantiiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA