iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 15 March 2011

Dia Gadis Yang Pasti Aku Rindooo...

Amboi Azrin.. Mentang-mentang Bru ade Blog.. UPDATE sentiasa ye.. hahaha.. Eh2.. Sukati aku la.. Ruang Ni aku Punya.. Ikut suka aku la nak tulis apa nak update ke x... (sowi if ade yang terasa) hehehehe.. Gurau2 jew.. Ni update ni just nk isi masa lapang dengan Take ten.. Bru 70% wat lab report bro.. Penat gak.. Wat lab report nie xsama dengan wat esaimen.. Lab report kena guna pembaris, pensil, pemadam, n byk mcm la perlu.. Berbeza ngan esaimen, paling-paling teruk pun tulis guna pen dalam 2 ke 7 perenggan.. xperlu sibuk2 nak tukar guna pembaris or apa2... hahaha.. ok2, berbalik ke tajuk asal yg aku nak criter nie.. sapa yang nak bca, bca la.. xnak ikut suka la.. hehe..

Ok2.. nak dijadikan cerita la.. aku de la kenal ngan sowg gadis nie.. Masa kat alamanda kot. Mule2 ingat dia sebaya, dah tua.. tua setahun jew.. tp kategori tua la tu.. Aku xtau ape yang menjadikan aku tertarik kat dia.. Maybe sebab dia 'Cantik' kot.. atau dia mmg ade unsur yg membuat aku tertarik nak kenal ngan dia lebey rapat.. Korang jgn risau yer.. Gadis ni dah berpunya pun.. Aku tau sebab aku add Facebook dia.. Pas2 nmpakla kat ruangan status tu 'In relationship with'........ hahaa.. Dipendekkan cerita la, aku mula la rapat ngan dia... Semakin hari semakin rapat.. Dia nie baek, suka tlg org, xsuka tgk org down, xsuka sakitkan hati org. Law dia tersakitkan htai org, dia akan jdi xtentu arah.. mcm bru lepas kena kejar monyet g2. Suka sgt dengan perwatakkan dia. Dalam2 kmi kenal tu, kadang2 slalu gak gaduh..bukan kadang2 kowt..slalu.. Pasal menda kecik jew pun.. Disebabkan aku nie jahat sgt, slalu jew wat dia nangis.. ayooo.. xsengaja bai.. hehe.. tp dia xambik kisah pun.. masih gak terus bimbing aku, tegur aku, syg aku n mcm2 la.. aku ni jew yang slalu way aniaya kat dia.. maklumlah.. kurang kasih sayang.. 

tu part perwatakan dia.. Ni part len pulak.. Gadis nie aktif gak bersukan.. Dia men badminton, suka joging.. Tp aku rasa dia terpaksa kot gi joging sebab nak kurangkan berat badan dia yang yang sgt tinggi tu.. hahaha.. slalu la dia ajak aku temankan dia joging.. Tp mslhnya, bru 10 langkah dah berjalan.. so bertukarlah joging tu jdi bersiar-siar makan angin.. Down~~~ hahaha.. Men badminton lak. Dia suka sgt men badminton.. Xkira masa.. Sampai xingat dunia.. Ade sekali tu kmi men badminton ramai2.. Dia ape lagi..mmg hobi dia.. xberenti kowt.. Pas2 terlupa nak wish bezday kat BF dia... Terlebey sejam.. Pas2 ape lagi.. BF dia merajuk la.. Xnak angkat kol.. Dia gelabah.. Kmi pakat gelak jew.. hahaha.. Tp yg xley tahannya, dia masih nak men lgi.. tp muka dia dah tension la masa tu..hahaha.. aku xkan lupa..

Sekarang nie dia dah tahun akhir kat UKM nie.. xtau la bile akan jumpa dia lgi.. Bila dia akan bawak aku jalan2 lgi.. Dahla jarak aku ngan dia jauh.. Aku kepulauan Borneo.. Dia kepulauan melayu.. Tp xpela.. Law mmg dah rezeki kmi akan jumpa lgi..alamak.. dah terpanjang la pulak.. Byk lgi nak aku cerita nie.. Tp xpela.. Part II mungkin.. hahaha.. So lastly, aku akan terus merindui dia selagi hayat dikandung badan..chewah..hahaha.. aku rindu dgn kenakalannya, dengan ke'caring' annya, dengan keretanya..haha.. semuala.. so dia la gadis yang pasti akan aku rindui.. 
Dulu dia ade bgi arnab suwuh aku jaga.. Sekarang Aku dah besarkan dia.. Ni la arnab tu..Comelkan??

KEEP IN TOUCH!!!

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA