iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Thursday 24 March 2011

Kamoo Paksa Aku Jadi Begini.. Maafkan aku..

Kali nie nak update yang tacing sikit.. Bagi Yang terasa semoleknya terasa la.. Mmg ditujukan Kat kamoo... Maaf.. Xdpt Tahan dah.. Dah byk kali.. Lgipun Xde tempat dah nak luahkan.. So kat sini la.. huuuhu..

Ceritanya bermula begini...

Pegi makan nie.. Masih Dalam keta.. masa nak kuar tu ade la sebuah keta yang men cucuk2 pulak kat belakang.. aigooo.. ape lagi.. bengang la.. tp aku bgi tenangkan.. xpe..bia je la dia.. aku ckp mcm tu.. pas2 dia ckp xsuke la.. geram.. ok fine.. pas2 keta tu duduk sebelah... aku ckp lgi.. biala keta tu.. dia dah kat sebelah dah.. pas2 traffic light kaler hijau.. dengan xsemena-mena dia nie pecut keta dia.. ayoooo.. xsangkaaa.. yang keta sebelah tdi ape lagi.. dia kejar la.. haaa sudah.. adegan kejar mengejar pulak dah.. aku kat sebelah xtau dah nak ckp apew..aku tgk jew la keta tu kat sebelah tu.. dgn cdia yg xpakai seatbeltnya.. ayooo.. entah la.. maybe aku xbiasa kot kejar mengejar kat jalanan nie.. so aku pun ckp la kat dia..xpayah la nak lumba2 gini.. pas2 dia jawab balek.. entah..aku xingat dah ape dia ckp.. n them diam la sampai tempat makan.. b4 turun tu aku tegur la dia.. xyah la nak ego sgt.. law ade keta cam tu bia je la.. pas2 dia ckp sapa yg ajar dia jdi ego.. aku balas blik la, ego aku bukan boleh bwa kejadian xdingini mcm ego jalanan dia tu.. pas2 dia wat muka.. so, terusla membisu aku sampai ke bilik.. xtau nak ckp apew dah.. 

so pas nie aku xtau nak ckp apew dah.. law tu cara yang dia nak.. terpulang lah.. xmampu nak halang..so just go on la..

take k ya...


2 comments:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA