iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Monday 14 March 2011

Kita Prihatin : Perlancaran Tabung Bantuan Mangsa Gempa Bumi & Tsunami Jepun

Ring.. Ringggggg... bunyi nset aku pagi tdi sekitar jam 930.. aku tgk nset.. eh2, no sape nie.? ingatkan no panggilan hangit dri Hot FM.. so aku xangkatla...hahaha.. Rupa2nya ofis kol suwuh gi pelancaran tabung ni.. Aku pun pegi la coz kelaz cancel ptg tu.. aku gi ngan member2 mep(adan,thirah,nabila,lim,nik).. Felo2 pun gi gak (a.ijan,a.jerry,k.liza,k.roova,en anuar,en othman).. Ramai gak la yang datang..wakil2 dri kolej lain,wakil fakulti... aku mcm biasala dgn tugas aku snap2 pic..wat2 gaya wartawan.. hahaha.. aku share la sikit2 gambaran program yang ringkas tu tdi.. hehe..
Tabung Bencana
Felo + Mep Izish yang hadir
Tekun Nabilah(xingat la dia borak ape =))
Sidang Hadirin dari kalangan staf,pensyarah, & pelajar UKM
Simbolik Pelancaran Tabung Bencana Oleh Naib Canselor UKM
Penyerahan Tabung Kpd Wakil Kolej-kolej Kediaman
Ini Lampiran..hahaa
Pelancaran tabung bencana alam ini adalah bermula 14 Mac sehingga 18 Mac 2011. Sasaran pungutan adalah RM150000 bersamaan RM5 untuk setiap warga UKM. Bersama-samalah kita meringankan beban golongan yang memerlukan. Berat Sama Dipikul Ringan sama Dijinjing. Kita berdoa semoga jumlah kemalangan jiwa di jepun tidak teru meningkat. Dan kita berdoa supaya negara kita Malaysia terhindar dari segala bencana sebegini rupa. Aminnn..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA