iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Thursday 17 March 2011

DeDiKaSi BuAt MeReKa!!!

Haaaaaaaaaaaa.. Dah Settle 2 lab report.. so berbaki 3 lagi.. Sebelum Aku nak teruskan dgn Wat Lab repot.. Aku Nak menconteng arang kat blog aku nie.. Maklumlaaa.. Blog masih baru.. Masih Comey mcm tuannya.. Ok2.. Criter kali Nie khas buat 5 org gadis senior yang aku kenal la.. Nak kata rapat xla rapat sgt kot.. Tp dalam kata yang paling menarik sekali Gadis2 Yang Selalu Kena Buli Ngan Aku.. huahuahua... .Ok, nak dijadikan cerita.. diaorang nie mmg best la..

 First k.qilah & k,siti...
2 org pompuan nie sebaya.. tua setahun dari aku.. Tp yang peliknya, npa aku nmpak muda mcm 7 tahun dri diaorang.. padahal setahun jew.. Tu aku xtau jawapannya.. Tya diaorg.. K.qila n k. siti nie kawan baeq kot.. Yela.. slalu aku nmpk diaorg bersama jew,. aku kenal dua2 nie pun time program kolej.. hahaha.. best2.. yang paling best time part jalan2.. hahaa.. mne2 jew diaorg nak pegi aku mesti akan ikut.. Tp yang jahatnya diaorang nie xnak gtau aku bila nak gi jalan2.. so tinggallah aku ditinggalkan.. hahaha..

second K.Ag...
aku kenal ngan dia time nak mines.. Mula2 aku ingt dia ni garang.. ape lagi.. time dalam keta nak pegi mine tu aku diam jew memanjang.. Control ayu kononnya.. hahaha., Tp, lepas jew aku dapat point aku.. Terus masuk dalam lis gadis2 yang aku buli.. huahuhauha.. Tp dia baik n sporting la.. sekelip mata jew aku dah ley borak2 n gurau2 ngan dia.. hahahaha

last K.yuni & k.yan...
dua2 diaorang ni sebaya ngan aku.. tp mcm biasala.. aku kekal yang termuda.. hahaha.. k.yuni ni seriusly aku takut ngan dia.. muka garang sgt.. slalu aku ngadu kat k.qilah.. xcaye tyala..hahaha... tp law bab gelak xley lawan la.. skrg dia xde kat kolej.. tgh praktikal.. K.yan lak dia nie sempoi2 jew.. org gelak dia gelak org sedih pun dia gelak.. hahaha.. kenal charecter dia sebab dia berumet ngan ehem2 aku.. so taula ckit2.. haha

so itulah diaorg.. K.qilah,K.yuni,K.siti,K.yan & ka.Ag.. byk lgi aku nak citer.. nex time la.. Lab Report melambai.. so sampai sini jew la.. Aku harap pas2 jew diorg grade xlupa aku yg maniz nie.. haha.. dengan harapan diaorg bawak aku gi jalan2 lgi.. hehe..
KEEP IN TOUCH!!!

PIC YG SEMPAT DIRAKAM..hahaha

masa ni malu2 lgi ngan k.Ag. hahaha

K.siti wat2 comel pulek..hahaha

wow!!! vogue gile.. nk no tepon boley??hahaha


Gaya mcm nak masuk tempat best..padahal.. T.T

K.qilah Sama Besaq la ngan patung tu.. Ilusi ke nie??haha

Ni la dia kakak2 yg aku mksudkan .. Yg Xde dlm Pic K.yuni & K.yan
aku harap b4 diorg kluar diaorg blanjer aku kat sinie..ari tu sempat tangkap gambar jew
 harap2 la.. (wat muka seposen dah nie)


4 comments:

  1. hahaha....mmg kami slalu dibuli!!!...w/pun kami ni senior die...aish...tp pdn muke kene tggal..hahaha..tp thanx lah azrin sbb m'abdikan nama kami di blog kamu...huhu..=)

    ReplyDelete
  2. garang ea...hehe..bukan garang, saje buat2x garang2x..hehe..rndu nk jalan2x la..huhuk

    ReplyDelete
  3. hahaha.. yuni garang??? cam x caye... lalala~

    ReplyDelete
  4. haha... jgn lupew ye.. KFC tuuuuuuuuuuuuuuu..hahahaha

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA