iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Friday 17 June 2011

Bukan Niatku...

Fuhhhh.. lepas jew memutsal tdi.. Aku terperasan sumting..Sentuhan aku semakin menurun.. Arghhh.. xbley jadi nie.. Blek ni aku kena trainning lebey.. hahaha.. Ok2.. cukup untuk itu.. aku nak tulis la sikit kat sini.. Bukan apew, just nak bagitau jew.. Untuk pengetahuan anda2 di luar sana, aku bukan xsayang,rindu, cinta, kasih or apew feeling yang positif kat anda2 semua.. aku SAYANG,RINDU,CINTA,KASIH or segalanya.. Kuserahkan segalanya pada anda2.. Tp, anda2 mmg tidak akn pernah tahu or ambik tahu.. sebab aku xpernah nak tunjukkat anda2 semua.. Sebab apa.. ade sebabnya.. aku xkisah anda2 semua fikir aku mcm2.. Tp lebey bek aku begini kerana jiwa aku lebey tenang, tenteram daripada aku tunjuk semua tu kat anda2 semua.. Sebab apa, bila aku tunjuk, aku yang akan rasa tersentuh.. sebab apa?? tu aku xtahu.. Bukan sekali aku cuba.. Tp dah byk kali.. hahaa.. so tu jew la yang aku nak gtau.. Harap anda2 semua tahu isi hatiku.. chewwwwah..

biar kusimpan sehingg air mata menjadi titisan

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA