iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 26 June 2011

PengHujung Sem 3

Fuhhhh... sedar x sedar.. dah habis dah semester pendek nie.. Mmg la sekejap sebab sebulan lebey jew.. Kawan2 aku sorang2 dah blek umah dah.. Bermula hari jumaat lepas (24 jun).. First Rumet aku.. Pas2 kawan sebelah bilik aku.. huhuhu.. terus sunyi blok aku.. Tp xpe.. turn aku xlama lagi.. Disepanjang 3 hari selepas abiz exam aku 23 jun tu pelbagai aktiviti telah dijalankan bersama My Ehem2, Adik My Ehem2 & Aisyah Falcon.. 

Aktiviti 1(KHAMIS) : tengok Wayang ngan My Ehem2 yg ditemani adiknya.. Cerite KL GENGSTER.. citer nie mmg lma dah kuar.. Tp nak fokus ngan exam lu.. Last2 dapat gak tengok.. Mmg best la..

Citer Yg aku tgk


Aktiviti 2(JUMAAT) : xde benda yang aku buat sebab ari jumaat.. ade sembahyang jumaat.. Cuma petangnya aku memulakan pack barang2 aku yang banyak tu.. Pack awal2 sebab nak hantar n simpan umah kazen..

Aktiviti 3(SABTU) : Gi berkelah kat sungai.. Plan asal b4 exam.. seperti yg dikatakan..Nk fokus lu ngan exam.. so buatla sabtu.. My Ehem2 yang beriya-iya nak mandi sungai nie.. Lma dah dia ajak picnic.. Tp xpernah aku lunaskan.. So disebabkan aku LOVE LOVE kat dia, aku tunaikan la impian dia nie walaupun aku .....................................(tidak melebihi 15 patah perkataan). So aku happy tggk muka dia yang ceria tu.. hehe.. Kmi gi berempat.. Aku, Farah(My Love), Yan( Adik My Love) & aisyah(Penolong Pengarah aktiviti sungai ni). So mcm2 la diaorg bawak.. Keropok,jambu, bihun,air.. Nasib bek sedap.. haha.. aku makan dgn rakus.. Cuma air jew xsempat minum sebab dah byk terminum air sungai disebabkan oleh mereka2 nie.. yahaha.. So, aku happy la time ni sebab my love happy..haha..


ecah & yan
My Love a.k.a Driver
Cetek jew pun =)
Waaa.. tingginya gurl tu (Berdiri ats batu beb..jgn tertipu)
aktiviti yg menyebabkan aku byk terminum air sg ni.. =|
boleh jew syum nmpak gigi.. -)
boleh bersila dalam air..xpenah org buat tuuuu
hehehhe

Aktiviti 4 : Blek2 jew ptg tu terus aku cuci bju n tidur.. Bgn2 aku dari tdur dpat msj dri abg aku.. Msj dia mcm suruh aku hantar barang ke rumah kazen aku.. So, aku ape lagi.. Cepat2 pack barang.. Past2 hantar umah kazen aku.. Yang aku xley tahan tu tengah mlm kot berangkut barang nie.. Naseb bek la ade yang sanggup menolong.. tenkiu2.. hehe



Aktiviti 5(ahad) : xde menda dah dibuat.. semua member dah blek.. Bilik aku pun dah kosong.. Tinggal nak pack barang2 yang berbaki untuk bawak blek jew lagi.. tp pagi2 aku ngan my Love hantar kosmate aku ke epot.. Alhamdulillah.. xsesat blek.. hehehe.. pas2 gi mkn n then tidur sampai sekarang(bgn sebab tulis blog nie).. Yang aku xtahan aku asyik mimpi MY GURL jew.. Inikah dinamakan rindu?? hukhuk.. xpew2.. simpan2.. Besok dah nak blek dah.. so cool jew.. haha

So tamatla post untk kali nie.. hahaha... aku saya sayang org disekeliling aku.. Muah2..

1 comment:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA