iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 22 June 2011

Time Dekat2 nak exam..

Aduh2.. xlma lagi exam.. Law ikut entri yg aku tulis nie (22 jun) besoknya aku ade final exam (23 Jun)... OMG.. OMG.. Xready lgi.. risau + Takut.. Tp rasa xsabar pun ade gak ni.. Nak blek.. T.T.. huahua.. lma dah xmenjengah kampung halaman.. yela.. kesempatan blek kampung pun setiap kali ujung sem.. masa cuti panjang.. haha.. Tp kali nie balik aku amat bermakna.. Sebab apa?? sebab dapat PUASA & RAYA with my family.. Harap2 umurku dipanjangkan.. Aminnn.. Yela.. 4 tahun aku xblek raya kat kampung.. hukhukhuk.. sadis kan. ade satu blek raya tu..tu pun raya aji.. org xramai.. hukhuk.. Tp kali nie insyaAllah dapat.. aminnnn... xsabar2.. hikhik.. eh2, melalut lak.. berbalik ke tajuk asal, haaa.. besok nie nak exam.. ade 2 paper dalam sehari.. xkisahla sebab dua2 objektif.. Bukan kate Objektif tu senang.. Bukan2.. jgn salah faham.. Sebab objektif tu jawapan dia dah bgi.. cuma pilih jew yang mana betul.. xsama dgn subjektif.. kena ingat, kena fikir jawapannya.. So, aku xla tertekan sgat ade 2 paper dalam sehari.. Tp yang jadi masalah sekarang, aku dah mula rasa nak demam.. dah rasa sakit2 tekak, xsedap badan 2 hari sebelum aku tulis entri nie.. hukhuk.. tp sekarng rasa makin parah jew.. seram2 sejuk jew badan aku nie.. Hope aku dapat habiz baca dulu sblm demam nie meledak lagi ganaz.. anyway, aku harap besok aku dapat jawab paper.. amiinn.. kepada kawan2 yg len, aku mntak maaf if ade wat salah or silap ngan korang.. Bukan niattku.. cuma aku manusia biasa.. maafkan yer.. Hutang tu halal dulu sekejap yer.. dun wori, aku akan bayar k.. hhehehe.. take k n gud luck uolls.. muah2.. jumpa uolss kat KTAMS.. n selamat HARI RAYA.. Maaf Zahir Batin..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA