iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Monday 6 June 2011

Result..... Result & Result...

Result...result...result... itu jew pekataan yg bermain-main kat FB ari nie.. bermula petang tadi kira2 dalam kul 4.45 g2.. huhuhu.. Aku dapat tau result dah boley check bila sorang member nie post kat group kesihatan mental short sem.. dia kate result dah boley check via sms.. Aku terkejut gak sebab surat dari ukm gtau result kuar 8 jun.. Xpew2 aku layan jew.. Pas2 aku refresh FB aku byak yang dah post status pasal result dah kluar.. So aku ape lagi. start bergetar anggota badan aku... Hmmmmm.. pada asalnya aku xnak check.. Tggu 8 Jun kononnya.. Tp xley.. Hati aku melonjak-lonjak suruh check.. Nak tak nak aku turutkan kata hati.. aku dgn tangn menggelar aku taip Ukm result <no matrik> <no ic> & aku send ke 15888.. mesej send... trettttttt...trettttttt.... vibrate mesej aku hntar repot gtau mesej dah sampai.. Beberapa saat lps tu nset aku vibrate lgi.. Alamak, sam[pai dah result.. Huh.. penat aku menggeletar.. jantung berombak kencang.. Ku panjatkan Doa byk2.. pas2 aku capai nset, aku bukak mesej.. Terkedu sekejap.. mesej berbunyi "[RM0.00] The service is not available. Please try again later. *** "... aduh... Xpew2, aku try lagi type UKM RESULT <no.matrik> <no.ic> & send ke 15888.. Harap2 dapat kali nie.. Mcm biasa vibrate nset aku anta report.. Beberapa saat pas tu msj masuk.. Huh.. kali ni ketar tgn aku lgi kuat.. aku bca mesej n .......................................................... . masih xdpt check result.. Mesej aku dapat "RM0.20 UKM : Maaf, Keputusan peperiksaan anda ditahan. Sila jelaskan hutang & semak keputusan anda di SMPWeb ".. huhuhu... Nak wat cmner.. Hutang short sem ni memaksa aku menangguhkan niat aku nak check result aku.. Nmpaknya, aku kena simpan lagi la tekanan, debaran aku ni untuk beberapa tempoh lgi.. aku harap2 result aku ok.. Xnak ok jew, law boleh cemerlang.. Aminn.. Lepas jew dapat mesej tu, debaran aku kian surut.. tp masih berbaki lagi.. Xpew, aku lupakan pasal result nie.. aku fokus lu untuk Final Short Sem nie.. Semoga Allah permudahkan segala urusanku.. Kepada kawan2 yang dah check result.. tahniah yer.. Berjumpa lagi untuk sesi 2011/2012.. C U!!!!

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA