iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Monday 19 March 2012

Berbakti Kepada Masyarakat

Alhamdulillah.. Selesai lagi satu program berbentuk kepimpinan.. Apa yang aku rasa gembira sebab aku dapat berkongsi sekelumit pengalaman yang ada pada aku kepada insan lain didunia ini.. Tanggal 16-18 Mac 2012. Satu program kepimpinan yang di hostkan oleh kami kelab fasilitator IZISH skali lagi berjaya dijalankan.. Program ini melibatkan pelajar sekolah MRSM Serting.. Seperti yang sedia maklum, MRSM merupakan sekolah Berasrama penuh yang majoriti pelajar yang berada disekolah ini adalah pelajar2 yang bijak.. Satu pengalaman yang xakan aku lupakan sampai bila2 sebab dapat berprogram seperti ini.. Dulu aku memang susah untuk bercakap di khalayak ramai, apatah lagi berucap n handle satu2 slot.. Tp, dengan menyertai program ini, aku dapat membentuk, menukar diri aku daripada yang xreti bercakap menjadi yang banyak cakap.. Aku bangga n berterima kasih kepada kawan2 fasi yang lain sebab berani dalam memberi kepercayaan kepada aku pegang satu jawatan untuk mengawal pelajar2 yang menyertai program.. pengalaman manis & x mungkin aku lupakan... Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA