iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 4 March 2012

Berjimba Di UTM

Tanggal 2 Feb 2012.. Jumaat.. Aku g ke UTM Skudai Johor.. Buat ape akuy ke sana?? Join tournement Budak2 kejuruteraan Kimia seluruh Universiti di Malaysia.. Tp Yg hantar peserta 5 universiti jew.. UKM,UTM(tuan Rumah), UiTM,UPM dan UTAR.. Banyak gak game yang diadakan.. Mcm chess, futsal n lain2.. Tp aku dijemput atau diimport untuk join Bola Sepak.. Hehehe.. Kami bertolak pukul 9 dari UKM.. sampai UTM dalam pukul 3 macam tu kot.. lama sebab byk berenti.. Dipendekkan cerita, banyak pengalaman yang xdapat aku lupakan.. Yg paling best dapat member2 baru.. Budak2 kejuruteraan lak tu.. Fuh.. diaorg memamg sporting.. Baik melayu, cina or india.. sama2 makan, sama2 gelak.. memang best la.. Pengalaman seterusnya dapat berjalan2 kat UTM.. First time masuk situ.. agak besar n struktur bangunan yg jauh berbeza dgn UKM.. Tp yg xbestnya Kolej2 kediaman diaorg asing2.. satu kolej pompuan semua.. satu kolej lelaki semua.. huhu.. xbest kan.. aku terfikir mcmmne la dia org nak wat program.. pengalaman ketiga dapat jumapa member2 baru dari Universiti lain.. Huhuhu.. best bro... yang paling best dapat jumpa n borak2 ngan awek2 comel.. especially dari UTM n UPM.. aduh2.. tergoda den.. hahaha.. satu lagi, masa kat sana aku ade makan satu makanan yang xpernah aku tau. makanan yg aku maksudkan Nasi Ayam Chiken Chop.. haaa.. pelik kan.. Mula2 aku tengok pic dia.. mcm xbest.. tp member2 lain dok order,.. lepas tengok yg betul2, aku pun order gak.. pas2 diaorang pakat gelak aku.. Yela, mula2 xnak.. pas2 nak pulak.. hahaha.. Sedap nasik tu.. western campur melayu.. murah.. RM4 jew.. xperlu gi kedai steak house nak makan chiken chop.. hahahaha.. rasa2 nya cukup la sampai kat sini.. banyak lagi ceritanya.. tp otot2 masih xberfungsi secara normal lagi.. so tu je la pengalaman yang dapat aku kongsikan..

Nasik Ayam Chiken Chop

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA