iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 11 March 2012

Boling ==> Badminton ==> Futsal ==> Boling

Perghhhh.. semalam adalah hari sukan untuk aku.. Yela, lepas satu, satu sport aku men.. xkire masa n tempat.. Mula2 aku men boling.. With my rumet n my Gegurl... Niat dihati nak temankan my rumet men.. Yela, first time dia men boling.. Biler dia men utk kali pertama, terus ketagih.. haha.. Men boling nie sebelah petang.. lepas solat jumaat.. kebetulan xde org gak time tu.. so ape lagi, tempat boling tu buat macam tempat sendiri la.. hahaha

Sebelah malam lak men badminton.. Kat keris mas.. Join diaorg punya karnival.. Tapi men regu je.. Aku regu ngan budak junior.. Tp kami kalah pusingan pertama lagi.. Nak wat mcmmne, org yang kami lawan tu bukan calang2 org.. Yg penting pengalaman tu... Lepas blek men badminton tu kira2 pukul11 g2 terus tengok forum kat kolej aku.. walaupun tengok hujung2 tp sempat jugak la dapat input sikit.. haha

Pas2 aku rehat.. kononnya nak tdur la.. Kira2 kul1.30 pagi g2, member aku kol ajak men futsal pukul 2.. aku bila orang ajak men futsal memang xpernah tolak.. so kul 2 kami men.. sampai bilik kira2 kul 4.. so tidur nyenyak la sebab penat.. bangun esok nya pukul 11 pagi.. hahahaha.. puas hati tidur.. 

so, lebey kurang gitu la perjalanan aku semalam.. hahaha.. saja je nak tulis sebab lama dah xupdate blog.. tu je la.. Law rajin ade la cerita2 lagi nanti..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA