iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Monday 19 March 2012

Ke KL Sentral..

Semalam.. 17 Mac.. My gegurl bagi tau yang tiket balek dia petang.. n dijangka sampai malam kat kl sentral.. So, dia pun kata yang aku akn jemput dia kat kl Sentral.. Aku memang nak ambik dia.. Tp bergantung kepada tahan energy aku.. So aku bagitau la yang aku xley nak ambik dia kat c2.. Then dia tacing ngan aku... Huhuhu.. Esoknya aku berubah fikiran sebab energy aku berada pada paras yang boleh membawa aku ke Kl Sentral.. Bila aku mesej dia kata aku nak ambik dia.. Dia kata xpayah.. hahaha.. aku gelak..dia masih tacing ngan aku.. Aku tau dia mmmg nak aku jemput dia.. tp disebabkan ego dia yang mencapai tahap kemuncak.. dia wat2 xnak.. hehe..So, aku pun pegi kl sentral n pengalaman pertama aku pegi sensorng dimalam hari.. walaupun tersengguk-sengguk dalam ktm.. xpe.. aku gagahkan diriku untuk pastikan yg gegurl aku xkeseorangan.. Sampai kat kl sentral.. Solat isyak dulu.. then jumpa my gegurl.. tgk muka dia berseri-seri.. hahaha.. Then kami pun balik... Semasa dalam ktm xpayah cakap la.. Sardin.. hehe.. Tu je la cerita kl sentral.. xlarat nak tulis panjang2.. esok ade kelas kul 8 pagi.. nak tdooooo..

1 comment:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA