iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 31 May 2011

BerJaya MenerbitKan FILEM !!!!

Hu Haaa.. Hu haha.. hahaha.. semangat nie nak wat update blog.. Kali nie pasal projek kumpulan kami yang ambik subjek KESIHATAN MENTAL.. seperti yg di canang2kan kat post yg dulu2, kmi ade ckp yg kami akan wat filem yg diramal pecah panggung.. so ni la nak criter pasal filem tu.. hahahaha...

nak dijadikan cerita, setelah kami bertungkus lumus shooting, dressing, combining, bertekak n macam2 la.. akhirnya kami berjaya menerbitkan filem pendek kmi yg diberi tajuk ANTI-STIGMA : TANGGAPAN NEGATIF & POSITIF MASYARAKAT TERHADAP BEKAS PESAKIT MENTAL.. haaaaa...

Antara adegan2 menarik semasa pengambaraan kmi :

cameraman berjaya yg sembunyi blakang peti ais

gigih cameraman kita

actor2 tg jiwa watak

makan luuuuu.. semua pipi kembang2 sebab lapar bebenor..haha

besar vs kecik

watak utama tgh hafal skrip

cameraman jgk.. yg bju putih tu.. yg bju hitam interframe jew.

   
woow.. mak cik jaga kedai.. hahaa
dah dapat feel kan mcmmna kami wat pengambaran tanpa ada alat2 mahal yg digunakan.. hehe.. tp berkat kerjasama & ikatan perpaduan yang kukuh antara kami, kami dapat hasilkan adegan2 yang menarik.. antaranya...

pergh shahdan.. feeling habiz tuuu..

part nie dgr nini & necah gelak jew..haha

nea mmg macam amoi dah part nie..

arima org kaya!!!

s/u terbaik... tp senyum dia xley cover..haha

   
K.Lin majikan yg garang..hahaha
haaaa... dah dapat gambaran kan mcmmne filem kami nie.. If nak tgk cerita yang penuh.. sila layari link ini http://www.youtube.com/watch?v=eOS6Yjy62eo .. haaaa.. kmi dah terbitkan filem kami kat sinie..  Untuk pengetahuan semua.. Filem kami tidak telah berada dipasaran.. tetapi jumlahnya terhad.. kalau x silap cuma ada satu jew.. Tu pun dah ade org beli iaitu PENSYARAH kami.. tp xpe.. kmi bgi tengok gambaran FILEM kmi bila ia di CD kan.. hehehehehe ..

cover depan

cover belakang

pandangan luaran

  
pandangan dalaman

Untuk pengetahuan ahli2 kumpulan aku.. Bekas DVD ni aku jumpa n aku recycle.. hahaha.. plan asal nak guna plastik CD yg biasa.. Cari punya cari jumpa nie.. Korang rasa halal x yer?? Halal kan.. sebab aku tgk dia mcm dah jadi sampah jew.. hahahahaha.... tp jgn risau.. aku dah sucikan bekas DVD ni sesuci air di kali.. oyeah.. hahaha..

Penerbit untuk filem kami ni adalah :

KAMI TV (entah dri mna dtgnya nie) haha

sebagai pengakhirannya.. aku nak ucap tenks kat group member aku yang sgt best sebab semua bagi kerjasama yang mantap n padu..(perghhh.. ayat mcm aku jew ketua kumpulan.. ahhahahaha).. kepada yg terlibat secara langsung n xlangsung.. kepada pengundi (VIEWER) terima kasih xterhingga.. mcm menang AWARD ada gak nie...hahahahahaha.. xkisahla.. so aku mntak maaf n ampun if ade wat silap, terkasar bahasa, tertacing ke, tersuruh korang buat benda yg koarng xsuka ke or ape2 la.. sowi yer.. aku insan yg lemah.. so, 2 projek kita dah selesai.. n yg terakhir adalah exam.. GUD LUCK semua nya k.. Love U!!!!

crew KAMI TV
Sekian.. Assalamualaikum

1 comment:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA