iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Saturday 7 May 2011

Aku Bukan GoALkEEpeR!!!!

Haaaa.. Nak criter ckit... Malam tdi Aku men futsal kat zaba.. men 2 jam.. Team yang aku lawan member2 shahdan.. Team nie ayam sikit.. bosan men ngan diaorg sbb xde fight.. Masuk malam tdi dah 2 kali aku men ngan dia org.. Sekali tu aku ngan shahdan jew men ngan team nie.. masa men tu cukup la bosan.. xberpeluh kot.. aku rasa aku golek2 kat katil lgi byk peluh drpda men ngan diaorang.. bukan nak ckap diaorg ni xreti men.. reti men... cuma CORAK permainan diaorg nie xsama ngan CORAK permainan yng aku biasa men ngan ABG SENIOR aku.. Law men ngan ABG2 SENIOR.. LAJU.. LARIAN PANTAS.. SHOOTING PADU.. XDE BELAS KASIHAN.. MEN REMBAT SESEDAP RASA.. Men ngan diaorng ni, ayooooo... lembik sgt... xde feel.. shooting lemah.. lambat.. xde corak serangan balas... mne x xberpeluhhh..aku yg men jdi tension.. org men untuk suke2.. hahaha... tacing lak.. Ok2, berbalik kepada tajuk asal.. malam tdi aku men la.. geng ngan senior2.. aku tau dah akan lawan team nie.. so, mmg benda yg sama berulang.. Haaa, aku apa lagi... bantai habis-habisan laaa.. mu;la2 aku shoot slow2 jew... rasa kesian lak.. tp lepas sowg dak ni tacle aku sampai tergolek aku.. huh, xde belas dah.. dpt peluang aku shooot terus.. masuk xmasuk perkara no 2... yg penting puas... nak dikira-kira byk gak la aku jaring.. haha.. xterkira kot.. haaaa.. ada satu part yg aku xsuka bila men FUTSAL ke BOLA SEPAK ke.. Jdi GOLKEEPER.. Arghhhhhhhhh... Aku mmg xsukeeeee!!!!!!!!!!!!!.. Sebab aku xreti jdi penjaga gol nie.. Malam tdi ABG2 SENIOR aku ni kenakan aku.. suruh aku jdi GOALKEEPER.. Nak dijadikan cerita bola mudah pun boleh masukk.. arghhhhhhhh.. TENSIONNNNNNN AKUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!.. Nex time aku xnak jdi dah walau apa pun yg terjadi... law jadi pertahanan aku sanggup.. jika dibgi pilihan nak jdi tukang bancuh air dgn penjaga gol, aku sanggup lgi jdi tukang bancuh air tu..hahaha..

so kesimpulannya.. AKU BUKAN PENJAGA GOL.. AKU hanya boleh jadi PENYERANG/PERTAHANAN/PERANCANG dlam FUTSAL or BOLA SEPAK.. sebab ..
POINT UNTUK PERTAHANAN AKU(PENJAGA GOL) = 0
POINT UNTUK SERANGAN AKU(STRIKER) = 100

p/s : tidak ade kena mengena dgn yg hidup ataupun yg matiiiiii!!!

4 comments:

  1. hahahahahahahahahahaha........ msti bola lps celah kangkang.... hhahahahahahah........... XD

    ReplyDelete
  2. celah kangkang xde ok.. mahal kangkang nie... bola xkan lepas dgn mudah..

    ReplyDelete
  3. hahahaha... yoyo oooo je... ari 2 lps celah kangkang... hahaha

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA