iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Saturday 28 May 2011

Aku xtahu..

Hmmmm... hari nie... tanggal 28 mei 2011.. semalaman aku xtdur sebab rasa xselesa.. rasa xtenteram.. jiwa kacaw g2.. haha.. tp lepas jew solat subuh bru ley pejamkan mata.. tp, dapat mimpi yg pelik.. aku xmampu nak ingat mimpi apa tu.. pas2 aku pegang nset nak tgk jam.. oww bru kul 7,06 pagi.. alang2 dah terpegang nset aku bca msj.. first nset sony.. byk yg dri FB.. ade 2 msj dri my gurl.. 1st msj dia tya dah tdur ker?? 2nd msj dia wat mata cam nie @.@.. hahaha.. pas2 maxis pulak.. msj dri my sister.. dia ckap sory,tertidur semalam.. ok xpe.. pas2 aku reply msj dia tya dia busy xmalam nie.. pas2 tdur blek.. masa tdur tu aku rasa ada satu perasaan aneh menyelubungi diriku.. aku rasa, aku terlampau byk buat salah ngan kawan2 aku, ngan org2 sekeliling aku.. aku tdur xlena.. asyik terfikir pasal tu.. aku bukak mata dalam kul 12 mcm tu.. tgk nset maxis.. my sis reply msj..dia kata dia xtau lgi mlm ni busy ke x.. so, aku balas balik ajak dia tgk wayang ngan kmie2.. lps reply aku tdur blik.. tp perasaan bersalah masih kuat menghantui.. sampai kul 2.. aku msj my gurl tya buat apa.. dia ckp bru bgn tdur.. pas2 aku jwb aigooooo.. dia reply blek.. tp mcm garang jew ayat dia.. terus xjadi aku nak ceritakan apa yg aku rasa.. tgk nset maxis pulak.. my sis reply dia kata xdpt pegi.. aduh, kecewa lagi menusuk jiwa.. aku dgn cool kata ook.. haha.. plan nak kongsi gak ngan dia.. tp, dah dpt jwapan negatif so xjdi la.. hehe.. lgipun aku xtau nak critakan mcmmna.. so last2 aku bgun.. plan nak mndi dulu, siap dah bukak bju, guna kain tuala jew.. tp cancel.. on laptop, sign in jaring pas2 aku post ayat nie
(Secebis kasih membuat kita syg, sedikit kata membuat kita terasa.. Maafkan diriku byk mengundang rasa sakit dihatimu.. Bukan niatku tp kelemahan & kealpaan diriku.. Seribu Maaf kupohon agar dirimu sudi memaafkan kesilapanku.. Aku manusia.. Maaf~ )
kat semua kenalan yg terlintas kat fikiran aku.. yang aku rasa aku ade terkasar bahasa ngan diaorg.. aku ckp aku mntak maaf ngan diaorg.. so, lepas jew semua selesai.. bru aku rasa tenang sikit.. rasa terlepas bebanan kat bahu.. aku dah nyatakan aku mntak maaf.. tu terpulang pada diaorang nak maafkan aku atau x.. ade yang reply, like n ade yg xrespon langsung.. maybe yang x respon tu xbukak FB lgi kowt.. (+ve).. Fikiran -ve nya maybe diaorang masih xboley nak maafkan aku.. tp xpe.. itu hak korang.. aku xkisah.. yg aku tau, aku dah mntak maaf n aku tahu aku salah.. tgs aku dah selesai.. aku xmau ego menguasai aku.. buat merana diri jew.. hehe.. so lepa jew wat ayat tacing2 kat FB, ade gak la yg bgi semangat suwug tenang2, suwuh chill.. tenks korang.. mmg benar kata pepatah melayu.. sikit2 lma2 jdi bukit... cmtu la keadaan aku sekarang.. aku buat salah yang sedikit kat seseorang.. tp kpd byk kawan.. so salah aku jadi besar.. sehingga xtertanggung.. so lepas aku ucap kata maaf, aku luahkan apa yg aku rasa.. sekarang mmg terasa ringan, & tenang.. begitu ajaibnya ucapan maaf itu.. so aku sedar sekarang.. kalau buat silap kena mntak maaf.. apa yg aku dpt dlam tdur aku hari ini.. so bg yg terbaca entri ni, aku mntak maaf ngan korang2 yer.. semoga kita dirahmati Allah selalu.. take k.. Im Ok Now!

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA