iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 11 May 2011

SeBeLuM & SeLePaS

Akhirnya.. Niat aku nak simpan rambut macam JUSTIN BIEBER xkesampaian selepas petang tdi tepat pukul 4.17 petang aku mengorbankan rambutku.. Kerana apew?? kerana aku rimas berambut tebal.. Untuk pengetahuan anda2 semua, rambut aku xpjg sebenarnya.. cuma tebal.. Kalau ikut pengiraan calculus, diameter lilitan sehelai rambut aku kira2 0.000001 mm.. kalau xsilap la.. Xpew2.. nnti cuti dua bulan aku simpan rambut..teringin nak rambut panjang.. hahahaha.. So tu jew la nak bgitau kat sini.. aku dah potong rambut aku sebab kawan2 aku xmerestui aku berambut pjg..hahaha..

SEBELUM

SELEPAS 

Ade perbezaan x?? ade kan.. hahaa.. Sekarang kepala dah ringan sedikit.. sesuai la untuk diriku yg masih bergelar pelajar nie.. hikhikhik..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA