iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 22 May 2011

MeLaLak Di M'Sian IdoL KaJang

Imagine me & you.. I do... I think about a day & night.. its only right... lalalalla.. haaaa.. ni la salah satu lgu yg aku sumbangkan malam tdi bersama abg aku n kazen aku.. Nk dipendekkan cerita, aku puas la malam tdi.. dpt melupakan masalah untuk seketika.. 1st masuk n karok kat tempat tu.. mmg mcm rusa masuk kampung.. Tp berbaloi2... speaker dia.. fuhhhhhh.... sedapppp... aku karok ngan kazen aku n 2 jam mlm tdi.. first lagu aku bawak 

1st :Andai Dapat Ku Undurkan- AXL.. 
2nd : teenage- Simple plan... 
3rd : Bila aku sudah tiada- Hujan... 
4th : untiltled- Simple Plan.. 
5th : Happy Together acoustik- Simple Plan
6th : Perfect -Simple Plan & lastly penutupnya
7th : Ratu Syahadah - In Team

Perghhhhhh.. penutup nasyid tu.. Tp nyanyi berkumpulan ngan abg n kazen aku.. Puas aku melalak.. Law diikutkan list lagu yg aku nyanyi tu majoriti lagu omputih.. haaaa... aku rasa selesa bwk lgu omputih dri lgu melayu.. pelik2.. so pas ni trainning lagu omputih je la.. hahahaha.. tp omputih bukan yg solo punya.. yg berkumpulan...
kesimpulannya, aku nak pegi nyanyi lagi la kat situ.. Biler?? itu aku xpasti lagi.. sebb mmg best... hahaha.. 
Aku dh pergi karok.. ANDA BAGAIMANA?? hahahahhaa

1 comment:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA