iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 1 January 2012

Ujian Suara Di Malam Tahun Baru 2012

Orait.. Ni entri pertama untuk Tahun baru.. xde nak criter byk.. ckit2 jew.. Pukul 11.30 mlm tahun 2011, my Abg kol ajak gi kluar.. Pada mula nya berat hati nak gi.. Tp setelah dipaksa, aku pun kuar gak la.. Masuk dalam keta kazen aku terus kena hanjing ngan diaorg.. haha.. xper2.. 

Destinasi yang kami tuju tadi adalah kat reko.. Tau x apa tempatnya.. Of koz la 


Malaysian Idol Karaoke
Malaysian Idol Karaoke.. Hahaha.. So, aktiviti tahun baru aku adalah MENYANYI.. walaupun aku tahu suara aku sedap.. ada aku kesah.. hahahaha.. So kat sane aku sempat mendedikasikan 5 buah lagu dimalam tahun baru 2012 kpd diriku n dalam alam bayang of coz la dedikasi buat My Lover.. walaupun dia xde, assume je dia dengar... hahahaha.. Lagu2 aku nyanyi tdi 

  1. Disaat Aku Mencintaimu - Dadali
  2. I Wanna - All American Reject
  3. Untitle - Simple Plan
  4. Dari Sinar Mata - BPR
  5. Suara Berharap - Hijau Daun..
Haaa.. puas gak melalak.. Ow ya lupa.. Dalam perjalanan pegi tdi byk bunga api kat udara aku tgk.. mmg meriah la langit malam tdi.. hahaha.. 

Ok, Selesai karaoke terus balek.. Balek2 jew aku terus update status FACEBOOK.. Konon2 nya status pertama 2012.. Pas2 aku taip la status n post dengan yakinnya.. Tp sekali aku tgk blek, ADOYAAAAAAi... salah pulak tahunnya.. jap gi aku post pic status aku tu kat sini.. Lepas jer post, terus kena nganjing dengan My Lover n the geng,.. Adoyai....

Ni la Status Aku =(

Law nak bca lagi Tgk kat Fb Aku = > 

So, kesimpulannya.. Malam tahun Baaru 2011 aku disambut dengan dikenakan oleh ABG n KAZEN aku n Disusuli oleh Pengomen2 kat status aku.. hukhukhuk.. Yg penting aku xmarah.. ahhahahaha

LASTLY SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012 kepada semua.. Semoga Perjalanan tahun baru ini lebih Baik & Indah dari tahun2 Sebelumnya.. Amiiinnnn..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA