iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Monday 9 January 2012

Satu lagiiii~

Hehehehe.. Sebelum nie aku ade cerita tentang kePELIKan My Gurl kan.. Skarang ada satu lagi yang pelik about my Gegurl nie.. hehe. Sepanjang pengalaman aku dari tingkatan 2 dalam bab pujuk memujuk.. Xde satu pun yg suka dipujuk dalam keadaan maya.. Mean, semua suka dipujuk dalam keadaan berdepan.. Aku pun lebih selesa bercakap depan2, sebab ayat2 cinta menjadi semakin power ditambah dpt menusuk terus ke dalam kalbu my gegurl.. haha.. Tp, untuk My Lover ni len sikit.. Dia kata law depan2 dia cepat untuk jernih.. Tp law gus SMS or CALL.. dia bley berlakon.. Sebab apa, sebab dia xreti nak bermain dgn mimik muka.. hehehe.. So aku buat kesimpulan n aku ckap kat dia yang dia nie nak manja2 lama2 sikit dgn aku.. Kalau depan2 dia maluuu.. Almaklumlaaa, My GeGurl aku ni mmg pemalu.. Dengan aku yg dah hampir 2 tahun menghadap muka pun masih malu2 miaw.. apatah lagi dpn org len.. Suara mahal tuuu  hehe.. comel la my Lover aku nie..hahaha.. Anyway, Aku try la lepas nie.. Promise ye Syang.. Muah2.. 

P/s : Jangan Muncung ye my Lover Bca nie.. Hikhik

Lagi Best Manje2!!

1 comment:

  1. hahahahhahahaa... suara emas... nk wt mcm mn... heeee...

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA