iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Thursday 5 January 2012

1 Done 6 Waiting~

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Untuk 1st paper dah berjaya aku selesaikan tanpa tinggal satu kosong pun.. Muga2 apa yang aku jawab tadi menyumbang kepada markah yang banyak.. Huhuhu.. Sekarang berdoa & terus fokus untuk paper seterusnya.. Esok (6 Jan 2012) kul 8.30 pagi.. Semoga aku mampu mengharunginya seperti Paper hari nie.. Malah lebih baik .. Aminnn..

Tp, Aku nak bagitau si GUMUK2 aku iaitu My Lover aku.. Dlam musim2 exam ni, I mmg selalu tdur awal.. Xkisah la exam tu petang ker, pagi ke, tengah hri.. Tp mmg i selalu tdur awal.. hehehe.. Menda ni mmg dah berlaku n menjadi tabiat sejak dilahirkan lagi.. hehe.. Sowi lambat bagitau.. Cuma malam tdi jew i dah pecah rekod.. Tidur pukul 4..Naseb bek belanja McD mlm tdi.. so, time exam tdi xbunyik2 perut.. hehehehe..

Aku terlena kul 4 mlm tdi.. Pas2 terjaga kul6.45 sebab alarm dah bunyi.. Ingat nak bgun kul 7.. Sekali terbangun 7.30.. nseb bek 7.30.. kalau 10.30 mcmmne?? hahahaha.. Tp, My Lover aku kejutkan aku.. Tenkiu syg.. love u so much2..  

Akhir kata.. selamat menempuh paper ke 2 untuk aku esok..

1 comment:

  1. ooo... time exm jd baby ye... hehee.. ok2... mlm ni xcall dh lwt2... heeee...

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA