iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Thursday 26 January 2012

Hari ke Hari~

Pelik betul aku sekarng nie.. Kami2 ni (antara aku ngan dia) asyik beselisih faham je.. aku pelik.. Bila aku dah ok.. C dia pulak xok ngan aku.. Bila dia ok, aku pulak x oka.. pelik sungguh.. Bagai ada pemisah, bagai ada titik yang x boleh bertemu.. pelik sungguh aku... adakah ini dinamakan rindu.. ngeh3.. sabar azrin.. Belum sampai 2 minggu lagi.. Nanti dah  biz belajar berbulan-bulan malah mungkin bertahun-thun xjumpa.. Kena biasakan diri.. okeh2.. Berusaha untuk diriku.. kepada si dia.. Jaga diri elok2 k.. jgn nakal2.. apa pun yang bakal terjadi You Belong With Me.. ingat tu... 

1 comment:

  1. brsabar lah syg... sindrom rindu dua2 pihak mmg mcm ni.. heee... :)

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA