iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 8 January 2012

Akibat Kelam Kabut

Adoyai.. Xpernah dalam sejarah aku nak g mandi bawak benda nie.. huhuhu.. Petang tadi sekitar pukul 6 petang aku g men badminton.. sampai 7.15 kowt. pas2 balek bilik.. N then cooling down skjp.. Pas2 bersiap nk gi mandi.. Agak gopoh gak la sebab nak jemaah kat surau.. N then aku besiap nak gi mandi.. semua peralatan mandi siap dibawa.. Bersarungkan tuala, aku g bilik air. Memandangkan wing aku xde air.. aku g ke blok sebelah.. Dah masuk pintu blok sebelah aku tertengok apa yang aku pegang... Arghhhhhhhhhhhhhhh... wallet!!! adoyai.. Buat ape aku bawak benda nie.. Ish2.. Geram betul aku.. Nak xnak kena patah balik hantar wallet aku ke bilik.. nak dibawak takut basah.. So, kat situ aku dah panas balek.. berpeluh.. terpaksa cooling lagi.. Hukhuk.. Last2 aku sampai surau time org dh tahiyat akhir.. huhu.. tp xpe.. dpt jugak jemaah nya.. so kesimpulannya, jangan gelojoh sangat.. hahahahaha..


Hampeh Betui!!

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA