iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Friday 20 January 2012

Semester 5

Yuhuuuuu.. dengan berdetiknya jam 1800 tadi, maka dengan rasminya exam untuk aku pada tahun 3 semester 5 tamat.. Huhuhu.. terasa sangat cepat masa berlalu.. Pejam celik pejam celik dah tinggal satu semester.. Tapi, exam hari ni susah sikit.. Tapi yang amat bermakina bagi aku adalah no meja aku untuk paper last hari ni.. No meja aku sama dengan no bilik aku.. 216.. perghhhh.. bangga n penuh semangat aku jawab exam tadi.. walaupun agak susah.. So, sekarang tengah pening fikir macam mana nak packing barang aku yang terlalu banyak.. Walaupun aku sedar aku tak balek Sarawak.. Namun aku tetap kena kosongkan bilik.. Aduhhh.. benda yang paling aku xsuka.. PACKINGGGG.. mengalahkan menjawab exam.. huhuhu.. tapi xpe.. aku bercadang untuk packing pagi esok.. Jumaat.. Petang check out n then terus balik umah abang aku.. Sekitar 2 minggu stay sana, n then balek sini balik.. Itu perancangan awal.. Tertakluk kepada perubahan.. ngeh3..

Malam tadi aku join satu parti perpisahan dengan sorang kawan aku.. nama dia Roozalena.. Ni la last sem dia bersama kami.. Pas nie jarang jumpa dah sebab dia jauh nun disana.. Hope dia akan terus ingat aku kami kat sini.. Gonna miss u Rooza.. hehe

Pas je jamuan tu aku men badminton.. Melepaskan geram sebab dah abiz exam.. Tapi serius nya aku rasa aku xde perasaan yang bermain di jiwa aku walaupun aku dah abiz paper.. X terasa feel nya.. aku xtau kenapa.. Tapi xpe.. aku berserah pada Allah.. Pencipta yang maha agung..

Esok jumaat 20 Jan 2012.. My Gurl dah balek dah.. huhuhu.. Rasa berat hati lak nak lepaskan dia balek.. Tapi apakan daya.. dia masih milik keluarga dia.. Hopefully, esok dia Drive keta elok2.. I doakan U selamat sampai kerumah k sayang. Dah sampai rumah kirim salam ngan family k.. Jangan lupakan orang kat sini.. Im Belong With you.. Jumpa kamuu lagi... Muuaaaahh2..

Lastly aku bersyukur kepada Allah sebab Dialah aku berjaya mengharungi semester yang ke 5 ini dengan lancar.. Kalau xkerana IzinNya mustahil aku sampai sekarang nie.. Alhamdulillah. Kepada kawan2 & orang sekeliling aku.. terima kasih n maaf atas keterlanjuran kata & perbuatan aku.. Happy Holidays n Jumpa lagi di Semester Depan.. Peace Yooo..

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA