iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 10 January 2012

Tiga & tiga Lagi..

Hoyeah..hoyeah... pejam celik pejam celik tinggal 3 paper lagi nk abis.. hehehe.. Selesai je paper hari ni (10 Jan 2011) maka aku akan bercuti selama 6 hari.. Lepas 6 hari kembali menghadapi exam.. Lepas ni paper makin mencabar jiwa dan raga.. Aku harap aku dapat manfaatkan masa cuti yg ada sebaiknya.. amiiiinnn.... tu untuk paper..

Untuk 3 lagi ialah, untuk my Lover.. Ada 3 menda lagi yg aku belum temani dia.. Maklumlaaaa.. 2 daripada 3 benda tu susah sikit nak cari.. sebab susah dijumpai kat bangi nie.. Untuk benda yg pertama tu senang.. tp susah carik timing nak bagi kat My Lover aku.. Maklumlaaaa, dia nak diet katenya... padahal ****r jugak.. hahaha.. gurau jew syg.. u comey laaa.. hehehe.. so, xper.. aku try lunaskan sebelum bercuti.. law xdapat terpaksa postpone ke sem depan yer sayang ku c labi-labi.. hehehe...

ni 3 benda yang aku maksudkan..

3 benda : Exam


16 Jan 2012 - Fizik Komputasi
17 Jan 2012 - Fizik Dalam Keadaan Pepejal II
19 Jan 2012 - Medan Elektromagnet I

3 benda :Craving My Lover


-Beger Daging Special


-Beger King


-Nasi Minyak & Lauk Kenduri Kpg Style

Harapnya semua dilaksanakan dengan sempurna & jayanya.. amiiinn..
LOVE U SAYANG +++

1 comment:

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA