iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Monday 2 January 2012

Hari Ini Dalam Sejarah!!

Huhuhu.. Xpernah2 dalam sejarah aku buat menda nie.. Kejadian ni berlaku selepas menyetelkan perasaan my lover yg rasa tersisih & dilupakan.. Hahaha.. sowi ye syg.. bukan sengaja.. menda2 semua yg berlaku dalam malam tahun baru tu semua xdisengajakan.. But I'm Still In Love With You!! Muah2.. haha.. Ok2.. Kembali kecerita asal.. Ni Kes nak gi makan.. Tanya la My Lover dia nk makan Kat mane.. Dia suwuh aku decide.. huhuhu.. Yela, org tgh tacing kan.. malas nak putar belit kan keadaan.. So aku decide la.. haha.. G tempat yg xpernah pegi.. Tempat makan atas bukit laluan nak gi ke putrajaya.. My Lover kate on jew.. So, lepas Isyak terus bergegas sebab takut My Lover Lapar.. Yela, seperti yg aku criterkan B4 ni, dia kalau lapar mmg jdi org beremosi.. So lebih baik mencegah daripada merawat. Haha.. Sesampainya kat sana.. wow.. Ramai org.. Msti sedap nie.. hahaha.. cri tempat duduk.. N then duduk.. Sembang2 jap, tggu tukang ambik order xmuncul2.. Mcm xde pekerja je kat situ.. Pas2 aku toleh kanan, ade lagi pelanggan yg xterlayan.. Tp pekerja xde.. So bincang punya bincang, aku ngan Lover aku pun cabut la.. Malas nak tunggu lama2.. Law tggu garenti lambat makan nnti.. Lagipun org makin ramai datang.. Pelik betul aku ngan kedai makan tu.. huhuhu.. Pas2 plan pulak g mkn tempat lain.. Aku bg cadangan BBB n Nims.. My Lover bawak g BBB.. sekali RAMAIIIII> arghhhh.. geram + Takut.. yela takut my Lover lapar.. kang xpasal-pasal kena tacing.. haha. So Last skali makan Kat steak Austin.. western jgk.. Tp kat situ pun Ramai org.. Betul la Kata My Lover aku, Malam Ni MEMANG MALAM ORG MAKAN KAT LUAR.. penuh semua kedai makan.. Bru dpt GAJI mungkin.. hahaha.. So kami makan CHIKEN RICE SIZZLING.. *entah mcm mne eja nya* hahaha.. Tp time tgh makan tu My Lover jumpa la harta karun dalam NASIK tu.. yg tu aku xnak criter.. biar dia cerita sendiri.. Yg penting, Kami puas pusing2 dri soho ke BBB last2 ke seksyen 7 jugak tempat makannya.. Anyway, tenkiu MY SAYANG sebab sudi temankan Makan.. hehehehe.. Love.. Love..Love..

Chiken Rice Sizzling santapan kami

Air tembikai dikongsi bersama =)

Lastly benda yg aku xpernah buat dalam sejarah hidup aku ialah tinggalkan kedai makan tanpa makan.. Padan muka org tu.. hahahaha

3 comments:

  1. hahahaa.. pdn muka die.... harta karun baeekkk punya... :p

    ReplyDelete
  2. hahahha... rangup n lemak berkrim.. nyum2..

    ReplyDelete
  3. aigooo... rsa nk muntah plk... eee~~ tutup citer.... dh la xsdp.. huhuu.. T.T

    ReplyDelete

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA