iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 15 January 2012

Video Kenangan Aku & Teman2 sesi 2010/2011 di UKM

Aku abadikan video2 ni kat sini..

Video 1 :
Tajuk : Bang-Bang Boom
Genre : Romance | Action
SoundTrack : Lagu Kita - Aizat
Rating : 9.5/10
Sinopsis: 
Mengisahkan sekumpulan teman2 aku yang telah terkena bang-bang boom. Pada asalnya cerita ni just nak buat kejutan dimana Seorang felo kesayangan dah pun berpindah dikala mereka menjalani kursus BTN selam 5 hari diterangganu. Namun, cerita bertukar menjadi birthday party buat 2 teman aku yang terpaksa menyambut hari lahir yang ke 21 di Kem Ala2 tentera. Dimana felo kesayangan yang telah memberi ucapan keramat melalui sebuah video membawa sebuah kek buat mereka. Pada saat ini, semua mengalirkan air mata kecuali kamera Man kerana dialah dalang segalanya. 




Video 2:
Tajuk : MMP stylo
Genre : Comedy | Action
SoundTrack : Noktah Cinta - Hafiz
Rating : 9.7/10
Sinopsis:
Mengisahkan sekumpulan Pemudah Cara yang bertungkus lumus membuat persiapan menanti kehadiran pelajar-pelajar sesi 2010/2011 ke UKM tercinta. Sepanjang persiapan pelbagai detik-detik manis & kurang manis yang penuh dengan air mata dan ketawa dilalui kumpulan pemudah cara ini.




Video 3:
Tajuk : Sahabat Selamanya
Genre : Touching | Flashback
SoundTrack : Sahabat(Nasyid) - Hawary
Rating : 9.9/10
Sinopsis:
Sebuah video dedikasi khas yang telah dibuat oleh kamera man yang mengisahkan perjalanan pertemuan antara 14 orang bersaudara yang membentuk satu organisasi. Bermula dari organisasi itu, pelbagai rintangan, dugaan, penat lelah ditempuh bersama. Adakalanya berlaku sedikit perselisihan faham yang menyebabkan ada diantaranya bergaduh, tak bertegur sapa sehingga merunsingkan kepala si ketua organisasi. Namun, segala dugaan dan cabaran berjaya dilalui penuh dedikasi, komited dan sabar oleh sekumpulan pelajar ini termasuk kamera man nyer. haha.. walaupun perit mana badai melanda, berbekalkan slogan 'BERSATU, BERGABUNG, MELETUP' semua cemuhan,kutukan, umpatan & kata2an daripada golongan2 yang DENGKI mampu ditepis ditangkis. pendek kata tumbang bersama, bangkit berdiri bersama.



Pelakon  Utama
Abg Ijan
Adan
Nea
Nabilah
Ming Yan
Rooza
Arima
Nik Farida
Athirah
Hidir
Mus
Syakir
Lim
Nisha

Pelakon Pembantu
A.Siddiq
Thiru
Ica
Mira
Syana
Tan

Pelakon Tambahan
BBSM
Pemudah Cara MMP

Super Extra/Cameraman
Azrin

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA