iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 15 January 2012

~teman lebih mudah memahami~


Sekarang musim cerita sedih.. hehe.. tp aku xtau kenapa ley jadi mcm nie.. Mungkin berpunca dari aku.. Tp secara kalkulusnya mmg dari aku.. Aku tak akan jadi punca sekiranya xde yang jadi punca terlebih dahulu.. Maybe orang tu tak perasan terjadi punca.. haha.. tak pe.. biar orang tu fikir sendiri la.. aku malas nak bagitau itu ini.. Dah byk kali org tu cakap, kalau ada apa2 yang kurang bagitau dia.. Dan dah byk kali aku cakap tp masih sama dengan yang asal.. So, aku dah malas dah.. Bagi orang tu fikir la sendiri.. Law dia xnak fikir xyah nak ungkit2 yer. diam2 jew.. Buat xde ape2 berlaku. 

Ok2.. bukan pasal tu aku nak cerita.. Aku kadang2 terfikir.. Law kita tacing ngan seseorng tu, kita xley nak luahkan ngan orng tu jugak.. Maknanya, if kita tacing ngan BF/GF kita... Kita perlukan seorang kawan rapat untuk kongsi masalah..  Jadi tempat mengadu.. If kita tacing ngan BF/GF kita, tp kita mengadu kat dia, memang perang besar la jdinya.. masing2 xnak ngaku salah.. haha.. Ni daripada cerita sebenar nie.. Law xpercaya cubala.. If dengan kawan sama jgk.. kenan mengadu ngan kawan lain.. mengadu tu bukan bermaksud mengutuk or mengata.. Tp mengadu kenapa ley jadi mcm tu.. kena tahu konsepnya.. bukan mengadu nak menangkan diri.. huhuhu..

Aku bersyukur, ada sorng teman aku nie.. Nama dirahsiakan.. Gender, Gegurl mungkin.. haha.. Dia selalu ada n timing dia muncul tu tepat2.. Aku xtau kenapa dia tau bila aku ada masalah.. So, bak kata org, pucuk dicita ulam mendatang.. Aku gunakan la dia sebaik-baiknya untuk dengar apa yg terbuku dihati.. hehe.. Kami dah kenal lama dah.. Cuma bezanya, dia tarak ada Facebook.. haha.. kami cit chat biasa sms or calling2 jew.. Tp, dia mmg baik n sentiasa jadi pakar kaunseling aku bab2 perasaan ni.. haha. terima kasih untuk dia.. If dia terbaca ni.. (*msti baca) jangan lepas ni xnak dengar lak.. haha.. anyway, tenkiu very much yer fren.. muah2..

mood : seperti air yang tenang dengan cuaca yang redup2.. haha

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA