iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 8 January 2012

dua paper sebelum rehat panjang~

Ehem2.. Sebelum teruskan je tajuk ni.. Nk citer la sikit.. Ye la.. aku tau la, aku ni hya menumpang.. Tp law xnak ajak kuar pun ckp je la terus terang... Xyah nak jadikan story aku tu alasan xnak kluar.. xnak ckp jew xnak.. Ni x, cri point yg menunjukkan aku yg akan salah.. xbek begitu.. terus terang je.. aku xmarah punya.. percaya jer.. Pas2 nak tacing pulak.. adoyai.. Menda kecik je kan.. Ye, pagi tadi kata main2 je kan.. Nmpak sgt tipu nya.. Aku dah kenal ngan U dah nak dekat 2 tahun dah.. If u men2, xde nya status FB tu nek.. Tp, senang2 kate main2 je, tggu aku pujuk sampai pagi.. huhuhu.. xpela, aku xmarah.. xtacing pun.. cuma terkilan la sikit diperlakukan sedemikian rupa.. yela, menda dah terang2 dibagitau.. dah jelas.. hmm.. entahlaaa.. U fikir la sendiri yer.. If rase aku salah, I'm Sorry yer.. Satu lagi.. ni bukan marah por tacing k.. Just luahan hati.. hahaha..

Ok, berbalik kepada tajuk asal.. Esok (9 Jan 2012) & Lusa (10 Jan 2012) ada paper.. Selepas esok, aku ada gap 6 hari untuk baki 3 paper seterusnya.. Untuk paper besok tekanan nya kurang sikit n aku harap aku mampu jawab besok dengan mudah.. amiiinn.. 

Paper esok : Teknologi tenaga Suria
Paper Lusa : Fizik Bahan

Untuk Mg Gurl.. Gud luck yer untuk paper esok.. Nk tumpang gi exam boley.. tempat sama kan.. Tu pun kalau nak bawak la.. Law xnak ckp je xnak k.. I xkisah.. ley pinjam moto sapa2.. Tp kena bagitau awal2 taw.. Cakap je nk or xnak.. terus & Telus.. xperlu cri point2.. I janji xkan salahkan U.. promise... ngeeee..


No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA