iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 3 January 2012

Bahang Semakin Terasa!!

Jeng.. jeng... Dah tinggal sehari lagi nak exam baru la mood study aku membuak-buak.. Huhuhu.. N pada masa yang sama, rasa menyesal sebab xstudy awal2.. Menda ni dah aku lalui sejak 5 semester yang lepas.. Tp xserik2.. Padan la dengan muka aku.. TT.TT.. So, sekarang tengah kelam kabut nak baca nota, nak faham itu dan ini.. Nasib baik xstresssss lagi.. Maybe esok stresssss kowt.. hahaha.. Tp, dah ter Plan nak tgk bola malam nie.. adoyai.. Apa nak jadi la ngan aku nie.. Tp, yang penting sekarang, kena habis kan study lu untuk subjek first ari Khamis nie.. My Lover dah Start PAPER esok.. Gud luck yer My SAYANG.. Do the best.. Muah2.. Lepas abis besok I tunaikan Craving U yg seterusnya yang akan dibagitau kemudian.. Ok2.. Panjang Pulak.. Nak sambung study......

Jadual Exam Aku Sem Ni..

Khamis - 5 Jan 2012 - Mekanik Kuantum II
Jumaat - 6 Jan 2012 - Elektronik I

Paper yg seterusnya entri seterusnya.. hahahahaha

Selamat Maju Jaya Untuk Diriku , My Sayang & seluruh Rakyat Malaysia yang Ambik exam.. Xkisah la apa jenis exam pun. Exam Memandu ke, Memasak ke.. Semoga berjaya.. Peaceeee Yoooo...!!

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA