iklan-iklan

Masa Itu Emas

Daisypath Friendship tickers

Sunday 22 January 2012

Jeritan Ngap Sayot

Stadium Nasional Bukit Jalil

Haaaa.. Kat sini la aku pegi mlam tadi.. Ngeh3~.. Kali pertama aku tengok bola kat stadium.. Best.. Teruja.. Sejujurnya, sebelum2 ni aku ada kata, apa best pegi stadium.. Bukan jelas pun dpat tengok org men.. Baik tengok kat tv jew, best, xberhimpit-himpit.. Sebenarnya apa yang aku cakap semunya salah.. Semalam pembuktiannya.. Bila kau tengok bola SARAWAK vs SELANGOR.. Liga Super.. Baru aku tau betapa nikmatnya tengok bola kat stadium.. Aku dapat rasakan kelainan yang x sama bilamana tengok bola dari TV.. serius.. aku dapat rasa bahang semangat, keseronokakan kepuasan yang tak dapat digambarkan dengan kata2.. Rasa ketagih nak pegi stadium dah menular dalam jiwa.. Lepas ni aku nak pegi lagi.. Nak bawak Gegurl la pas nie.. ngeh2.. 

Walaupun malam tdi perlawanan berkesudahan 0-0.. Tapi aku tetap puas hati sebab Pasukan SARAWAK mampu seri dengan antara pasukan Feveret Liga super.. Hoyeah2.. Love That Moment!!!

Antara gelagat penyokong malam tadi

Walaupun sikit tapi suara sorakan mengalahkan penyokong selangor yang ramai..
Encang Sarawak encang!!!
p/s : gambar2 lain akan menyusul

No comments:

Post a Comment

Dok Diam2 ye Si Gem2

PenyeJuk TeLiNgA